vineri, 26 februarie 2010

....Sa-ti SpOOOOn...

Sa-ti spun ca din intamplare am ajuns pe pagina ta? sa iti spun cat de mult am simtit ca e facuta pentru mine? sa iti spun ca daca nu as sti ca te cunosc as sti ca te cunosc? fiindca esti din categoria oamenilor care spun dincolo de cuvinte, si deci eu te cunosc. sa iti spun ca e a doua pagina care imi place din cate exista pe net (prima pagina care imi place este www.nicolescu.ro, are o sectiune smecherii care contine 10 intrebari), sa iti spun ca te percep ca pe cineva care ar raspunde dintr-o suflare la intrebarile acelea? sa iti spun ca am stat in atelierul de la mansarda, ca era un soare cald ce prevestea septembrie, sa iti spun ca ma temeam de septembrie care vine si acum nu ma mai tem, sa iti spun ca m-am intors de undeva dupa doua zile in care parca am stat un secol si m-am intors cu un dor puternic de cineva si ca acel cineva exista de mult in mine, acel cineva nu exista, sa iti spun ca am o fotografie cu doi ochi ai unui necunoscut, fotografie se numeste "ma gandesc la tine", iar eu am decupat un ochi si l-am lipit pe o vedere in loc de timbru, sa iti spun ca nu am trimis cuvintele? ca un ochi a ramas la mine? ca cel care primeste vederea ar putea fi cel de care mi-e dor? sa iti spun ca e povestea altcuiva frumoasa, iar eu ma hranesc din ea? sa iti mai spun ca cineva ma priveste si imi place ce vad si ma tem sa nu il trezesc din vis? sa iti spun ca ma arunc in bratele cuiva si ca ma simt acolo? sa iti spun ca am lasat pe cineva sa plece stiind ca nu vrea ?sa iti spun ca am o lada si eu, dar nu stiam ca e la tine? ce sa iti spun ca teii mei sunt cineva, ca pasarile mele sunt iar cineva? sa iti spun ca am radacini puternice, ca intre radacini si coroana exista echilibru si cu toate astea, adesea sunt un ciot de copac? sa iti spun ca imi place sa ma ascund si sa asez pe palmele oamenilor ce isi doresc si ca ofer fara semnatura? sa iti spun ca adesea aud melodii de final de film? sa iti spun ca nu are rost sa iti zic ce urasc? sa iti spun ca traiesc intr-un ideal in suflet? sa iti spun ca exist in locuri in care nu am calcat niciodata? sa iti spun de asemenea ca sunt in amintirile oamenilor pe care nu i-am intalnit? sa iti spun ca acum stau rasturnata intr-un fotoliu rotund cu perna galbena in atelierul din mansarda?
ce vrei sa iti spun din toate astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu